2011-07-12

Hemma från gymmet! I dag blev det kondition på crosstrainern. Det gick bra men jag känner att jag tappat mycket under de veckor som jag inte tränat. Lite tråkigt men det är bara att kämpa på så kommer jag tillbaka. Måste bara ha lite tålamod (vilket jag igentligen inte har). Aja, ni ser ju på bilden hur jävla svettig jag var efter passet. Det RANN svett över hela kroppen, bröstet, ansiktet, ryggen, ja you name it! Fräch tjej va? Haha :)
Föressten så måste jag verkligen "ta tag i mitt liv". Mår inte alls bra.. Min mage är katastrof. Och när magen är katastrof påverkar det hela mig. För det första måste jag fått i mig gluten när vi var på P&L eftersom jag har jätte ont i tarmarna plus att de är svullna. För det andra MÅSTE jag se till att äta bra mat och regelbundet. Inte nog med det måste jag nog uppsöka läkare snart för jag tror urinvägsinfektionen är på väg tillbaka. I och med detta så kan inte min kropp ta upp den näring som är i maten = jag är hur trött som helst och har ont. Det gör även att jag går runt och är väldigt irriterad och ledsen hela tiden. Jag försöker att vara lugn och inte brusa upp för minsta lilla men det är inte alltid så lätt.. Just därför måste jag komma in i mitt "vanliga" liv där jag tränar, äter regelbundet och bra mat och sover regelbundna tider. Det är SÅÅ viktigt för mig. Kroppen pajjar totalt när jag "fuskar" lite. Måste göra det nu för jag vill inte se ut som att jag vore gravid i 6:e månaden när vi åker till Barcelona. I dag när vi var och badade låg jag mestadels och sov eftersom jag var så trött plus att jag inte ville stå upp och visa upp min kula till mage..
Ja, nu fick jag skriva av mig lite. Om ni märker att jag är sur, frustrerad, ledsen osv här på bloggen ett tag framöver så vet ni vad det beror på! Ville bara säga det..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emelie! Jag måste bara fråga vart du köpet outfit nr2 du hade på P&L? Jeansshortsen och vita toppen. Skitsnyggt verkligen!Hare toppen! /Anna

2011-07-12 @ 21:26:42
Postat av: Emelie

Hej! Toppen är köpt på Topshops hemsida, shortsen köpte jag i någon butik när jag var i Miami, väskan på GinaTricots REA förra året :)

2011-07-12 @ 21:48:04
Postat av: Therese

Drick tranbärsjuice 2 glas varje dag, även om du inte har urinvägsinfektion. Det håller den borta. Jag har hade också det för 2 år sen och den bara återkom hela tiden. men sen när jag drack regelbundet med vatten och tranbär så blev det bättre och sen försvann det.



Hoppas du får bukt med detta. Jag vet att det är ett helvete det där med urinvägsinfektioner!



Kram Therese

2011-07-13 @ 09:39:14
Postat av: Emelie

Hej!

Jag dricker redan tranbärs juice och äter de där tranbärstabletterna men ÄNDÅ lyckas jag få det. Förstår inte riktigt hur.. Men hur som helst så har jag fått utskrivet antibiotika av läkaren som jag ska hämta ut senare idag! Nu jävlar ska det bort :D

2011-07-13 @ 10:22:32
Postat av: Therese

Eller huur! Det är så jobbigt! Men det blir som en ond cirkel det där när det väl börjat! Men du lyckas nog få bort det ska du se :)



Ha det så bra och hoppas allt blir bättre nu..



KRAM

2011-07-13 @ 19:46:10
Postat av: Emelie

Ja det hoppas jag med, tack så mkt :) Kram!

2011-07-13 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0