VÅGAR DU?



Idag fick vi in denna jumsuit från Cheap Monday. Priset är 349:-. Perfekt för tjejen som vill vara lite annorlunda och VÅGAR. Det är 95% bommul och 5% elastan vilket gör att tyget är väldigt stretchigt. Även halsbandet är nytt. Det kommer från Cheap Monday och kostar 199:-.

Nu ska jag äta lite kvällsmat. Var på gymet efter jobbet så jag kom nyss hem. Känner mig lite ur form för tillfället. Halsen gör ont och jag är trött i kroppen. Hann bara med 8.8 kilometer idag på 50 minuter men det är bättre än ingenting. Svettig som en gris blev jag iallafall! På söndag blir det bodypump igen.
Föressten, vill ni att jag lägger upp nyinkommna kläder här på bloggen? Både tjej och kill? Tell me så jag vet!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Inte träna med ont i halsen, farligt farligt!! ;)

2011-01-13 @ 21:51:35
URL: http://sarahg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH. Jag vill ha!!!

2011-01-13 @ 22:15:21
Postat av: lisa

ja lägg upp nya kläder :D

2011-01-14 @ 09:48:03
URL: http://lisamatilda.devote.se
Postat av: Ida

Jaa det är superkul att se det som är nyinkommet! Mer sånt! :)

2011-01-14 @ 11:55:12
URL: http://inridsport.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej

en fråga..

du som jobbar i butik vilka trender ser du kommer vara aktuella nu i vår? vilka färger/kläder osv?

:) tack

2011-01-14 @ 19:09:29
Postat av: Emelie

Hej Hanna!

Oj, kan inte dra allt här men självklart kommer långklänningen/kjolen hänga med även denna vår och sommar. Likaså stuprörsjeansen men även vidare, lite tunnare byxor kommer vara hett. Plagg med transparenta delar kommer med vara snyggt. Ja, listan kan göras ganska lång men detta var lite grann iallafall :) Kanske gör ett inlägg om det vid ett senare tillfälle!

2011-01-14 @ 21:00:45
Postat av: Giselle

TACK Em!! :)

Fan och så snygg jumpsuit, den skulle jag vilja ha men passar inte i sådant för tillfället!



Kul att du blogga om produkterna! :)

Ha det fint, puss på dig!

2011-01-15 @ 01:20:53
Postat av: lisamatilda

precis en sån som jag vill haaaa, FINNS DEN KVAR? :D

2011-01-17 @ 21:05:27
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0