SPRING NEWS


ACNE PRE COLLECTION









DAGMAR S/S 2011, FITHT AVENUE SHOE REPAIR









NU sitter jag här även fast jag inte har tid.. Men jag har lovat endel av er att lägga upp nyheterna som vi fick in i butik igår. Jag DÖR för att det är så snygga kläder. Tyvärr är bilderna på Acne högst upp väldigt tråkiga men kännde att det är bättre att sätta på dockan kläderna än att bara låta de hänga på en tråkig galge. Fixade även skylten (de stylade dockorna) därav var tiden knapp för att hinna fota snygga outfits av alla kläder. Nu ska jag blåsa håret och sedan sticka till jobbet! Ikväll blir det party party :) Någon av er som ska ut? Tyvärr hinner jag inte lägga upp priser på allting men om det är något ni undrar över så är det bara att kommentera så svarar jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh!!! Jag var inne på Acne här i Bergen och inget av det där fanns. Tur att jag ska hem en sväng till Norrköping i vår :)

2011-01-22 @ 23:50:43
Postat av: Emelie

Ah, tråkigt =/ Det är iaf skitsnygga saker!

2011-01-23 @ 10:47:02
Postat av: emilia

snyggt!

2011-01-25 @ 23:16:57
URL: http://eemilian.blogg.se/
Postat av: Fanny

det ser ut som att jag måste komma in och shoppa lite! haha

2011-01-26 @ 10:36:36
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0