SHOPPING







Jaha då var jag hemma för dagen. Körde bodypump med Louise efter jobbet så det har vart en lång dag med tanke på att jag var i stallet kl 6 imorse. Jag hann iallafall med att shoppa lite på lunchen idag! Linnet högst upp kommer från Fifth Avenue Shoe Repair 899:-, Acne t-shirt 599:- och långklänning från JC på REAN för endast 150:-. Köpte även med mig två svarta chinos, ett par från Fifth Avenue Shoe Repair och ett par från JC. Vilka det blir vet jag inte än, ska testa de hemma i lugn och ro innan jag bestämmer mig. Bild på de får ni säkerligen se imorgon. Åker till Stockholm imorgon bitti på inköp hos Acne så jag ska försöka knäppa en dagens outfit så ni får se kläderna på.

Nu ska jag försöka varva ner så jag kan sova någon gång också. Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0