NYA



Fick ett par stallskor av mamma och pappa i julklapp som inte passade så i söndags åkte jag till Sharpman för att byta. Det blev dock ett par andra, nämligen dessa från Cavallo. De är vääldigt sköna och ser nätta och fina ut på foten. Priset är 1200:- om jag inte minns fel?

Imorgon ska jag och syrran till Eken och hoppträna för Roberto Christoffletti. Vitnos känns väldigt fin nu så det ska bli mycket spännande, hoppas bara att han sköter sig, det var ju ett bra tag sedan vi var borta från hemmaplan. Närmare ett år faktist. Men det tror jag att han gör. Han är ju faktist min vita riddare :) Nej, nu är det hög tid att jag fixar mig så jag slipper vara blöt av svett när jag kommer till jobbet. Idag kör jag heldag på JC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0