HON KLÄR SIG I FROST UTANFÖR DIN DÖRR



Åh detta är lördagens önskeoutfit (plus acessoarer) när jag ska på middag med JC gänget. Linnet är nytt och kommer från Cheap Monday, priset är 199:- och kjolen kommer från Fifth Avenue. Tyvärr är den dyr så jag har inte råd att köpa den nu. Däremot funderar jag på linnet då jag har en liknande kjol från Whyred men den är inte alls lika snygg. Vi får väl se hur det blir men det är bäst att jag kommer på någon outfit imorgon för jag kommer INTE ha tid att gräva igenom hela garderoben på lördag och sedan komma sent till middagen!! 
Föressten så har jag "hittat" (Sandra visade mig) världens bästa låt. Tyvärr fungerar det inte att lägga upp youtub klipp här just nu men så fort det går lovar jag att jag visar den för er. Jag kommer till och med tvinga er att lyssna..



 


Kommentarer
Postat av: Work-Sandra

Åh middag! Så mysigt. Jag vill med.

Kommer du förbi Linköping imorgon/lör kan du ju låna min kjol. Jag tyvärr inga ärenden till Norrköping förrän söndag.

2011-01-27 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0