GÅRDAGENS OUTFIT





Hann inte blogga igår men detta hade jag på mig. Linne Cheap Monday, spets tröja Sisters, byxor Acne och knähöga stövlar från Vagabond.

Idag har jag redan hunnit hoppträna med vitnos och det gick hur bra som helst!! Jag förstår inte VAD jag höll på med när jag var och tränade för Roberto. Idag hoppade vi "banan" hur lätt som helst. Inget jävla krångel. Nu ska jag jobba och efter det ska jag ut till Mist i Hageby för att bli sminkad av Giselle. WIHO! Ikväll väntar nämligen fest...


Kommentarer
Postat av: Mr von awesome

FUUUUUUUCKA UR, så snigg !

2011-01-08 @ 12:09:47
Postat av: Emelie

Men ojdå taaack

2011-01-08 @ 16:25:21
Postat av: lisa

:D snygging! Jag hitta faktiskt lite mer sen till min kära mor ;) Ha så kul ikväll & dansa åt mig.. Puss

2011-01-08 @ 16:26:34
URL: http://lisamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0