FÖDELSEDAGS FEST







Ja, igår efter jobbet när jag kom hem hade Maria lagat världens godaste mat till mig. Efter det fixade vi oss, plockade upp Johanna för att sedan åka hem och fira Becca som fyllde 24 år. Vi hade as kul och kvällen slutade på Hugo som jag förörvigt tyckte var riktigt bra även igår.

Idag har jag hopptränat. Träningen började ganska illa. Skulle hoppa fram på en volt och var och varannat språng låg jag för stort. Sedan när jag väl ligger perfekt så stannar jag honom precis framför hindret. Varför jag gjorde det har jag ingen aning!! JÄVLIGT DUMT eftersom Vitnos gärna tar tillfället i akt resterande gånger och smiter åt sidan. Somtur var så började jag rida "normalt" efter det misstaget och vitnos hoppade som han skulle. Idag var det banhoppning som stod på schemat med mycket kombinationer. Jag är nöjd med dagens insats och känner att det hela tiden går framåt. Förut blev jag väldigt stressad när jag skulle hoppa bana och tppade lätt fokus efter bara några hinder men nu börjar det faktist gå riktigt bra och jag håller mig i skinnet under hela banan.

Aja, nu ska jag äta kebab tallrik. Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0