INKÖP



HEJ!

Äntligen hemma! Det har vart en lång dag med inköp och förseningar på tåget. Dock har dagen vart väldig rolig såklart! Vi började med inköp hos Fifth Avenue. Tidigare har det inte vart mitt favorit märke men nu de senare kollektionerna har jag fått upp ögonen för de mer och mer. Den här kollektionen älskade jag! Den var tuff, sexig och hur snyggt som helst. Jag ÄLSKAR Svenska märken! Efter det skildes vi åt och jag åkte själv till gamla stan för ett möte med Sofie på Samsoe Samsoe. Dock var jag inte jätte impad av deras kollektion. Kläderna är helt ok, absolut inget fel på de men det känns inte hundra och jag var tvungen att leta för att hitta de där "it" plaggen och så ska det ju inte vara. Efter det bar det av till nästa möte med det nya märket Sofifi. Där blev jag VÄLDIGT imponerad. Det är ett relatvit nytt märke och det är Sofie själv som har startat och designat alla kläder. Vet inte riktigt hur jag skulle kunna sammanfatta kollektionen men det var mycket svart, väldigt stilrent med raka linjer, mycket skinn, attityd och sexigt! Kollektionen var väldigt liten om man jämför med andra märken men där var det inte svårt att välja ut godbitarna. Jag skulle kunna tänka mig att bära varenda piece! Dock var priserna inte att leka med så vi får se hur det blir.. Sist men inte minst mötte jag upp Patrick igen på Ra-Re. Tittade även på ett nytt märke som gör dunjackor vid namn add, ett italienskt märke. Nu finns det iallafall lite att fundera på och nästa inköp blir Acnes main collection när jag kommer hem från utlandet. Jag är så trött nu att mina ögon går i kors. Borde packa (har inte börjat än) men jag går och lägger mig istället. Får kasta ner lite innan jag åker imorgon. Aja, natti natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0