I SÄNGEN MED MIG



Okej, kvällens outfit består av ett rosa snoopy nattlinne. Haha! Aja, ligger i sängen nu med datorn i knät. Måste sova snart. Imorgon åker jag och Patrik upp till Stockholm på inköp igen. Det blir först Fifth Avenue, efter det ska Patrick iväg på BZR och jag ska till gamla stan och titta på Samsoe Samsoe (stavas?) och ett annat märke som heter Sofifi (tror jag?). Sist men inte minst blir det Ra-Re. Föressten köpte jag ett nytt linne som jag tänkte ha med mig utomlands idag när jag jobbade på JC. Visar det imorgon om jag hinner! Nu - sleep baby sleep.


Kommentarer
Postat av: sandra

får jag fråga en allvarlig fråga? är du en transa??

2011-02-09 @ 01:32:41
Postat av: Emelie

Åh Gud skönt att någon ser det, ja det är jag.

2011-02-09 @ 06:05:59
Postat av: sandra

varför skriver du inte det för då? Man ska vara stolt för den man är...!!!

2011-02-09 @ 13:13:05
Postat av: Emelie

Det är ju det jag är, därför säger jag det :)

2011-02-09 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0