SÖT TJEJ

Ja, inte fan orkar jag sitta och försöka se fin ut på alla bilder jag tar. Många av er är säkert lite griniga och sura eftersom det är måndag i dag, semestern är antagligen slut och nu har vi  bara "ox veckor" framför oss. Då kan ni iallafall glädjas åt hur ful jag är på bilderna. Haha! Allt för att liva upp stämningen lite grann :)
Aja, till något lite seriösare... I dag började jag officiellt skolan (komvux) på heltid. Jag kommer alltså att arbeta extra på D framöver. Jag har valt att ha två "fasta" dagar som jag jobbar där vilket kommer bli måndagar och lördagar. Sedan kommer jag självklart hoppa in lite då och då beroende på hur mycket tid jag kommer behöva lägga ner på plugget! När jag hade läst klart matte c trodde jag att det var sista gången jag satte min fot på komvux. MEN se på fan, nu är jag där igen. Heltid dessutom. Känns väl inte jätte roligt innerst inne men det är INGEN ide` att tänka negativt. Jag försöker se det positivt. Jag får lära mig nya saker, träffa nya människor, har börjat min resa till att bli mäklare och är inne i ett nytt kapitel i mitt liv. Det kommer bara bli så mycket svårare och tråkigt om jag inte går in med en bra inställning. Jag gör ju faktist detta för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha,skitsött.. snygg tröja iaf :D Lycka till i skolan :)

2011-08-22 @ 14:21:40
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Niki

jag tänkte också plugga till mäklare men har jätte svårt med engelska b, känns som jag aldrig kommer klara den. Funderar på söka praktik i någon byrå och ta mig den vägen in i branschen. Något för dig också? Komvux är så himla tråkigt :p

2011-08-22 @ 15:33:15
URL: http://www.finest.se/nikol3tta
Postat av: Linda Liljeblad

haha söt ändå;) Du har bra inställning! Lycka till med komvux! kram

2011-08-23 @ 07:11:15
Postat av: Pernilla

tack för grattis-hälsningen pemme! :)

2011-08-23 @ 08:54:05
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0