HUR BRA?




Hittade den här videon på Jennys blogg. Hur bra är den inte? Gillar både asiaten och den lilla pojken är ju grym! Denna version är bättre än orginalet tycker jag..


Föresten så gick det skit i skolan idag.. Vi fick ett papper med massa årtal och sedan skulle vi redan veta vilka krig som var vilka år i världen och sedan diskutera vad som skilde de åt osv. Man var i grupper om 4 personer. Jag hamnade med tre killar.. Alltså jag är ju normalt sett en person som inte alls har svårt att prata för mig själv eller med andra men jag hade inte en blekaste aning om något av det som stod på pappret vilket resulterade i att jag satt knäpptyst under hela diskussionen (höll på att dö av pinsamhet).. Jag kände mig som en blåst blondin  under hela lektionen vilket jag i och för sig gör på alla hans lektioner men denna gång var det värst. Jag har ju ingen aning om vad det är han pratar om när han har föreläsningar!!! Behöver jag ens säga att jag svettades under hela jävla lektionen för att jag kände mig så obekväm?!?! Jag fullkomligt hatar den här känslan :(

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken fin blogg du har(:

2011-08-30 @ 16:03:40
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackarn, men det kommer bli bättre när du kommer in i det. Då plötsligt förstår man inte bara utan har även åsikter :). Ett bra sätt för att motverka det faktum att man inte förstår en föreläsare är att förbereda sig genom att läsa litteraturen innan om han/hon lägger upp ett schema om vilka kapitel/böcker som kommer presenteras under respektive föreläsning

2011-08-30 @ 16:27:08
Postat av: Den andre talaren.

Kungar, krig osv, är också helt rudis. Tror din morfar och morbror kan lite. De tyckte det var roligt förr i alla fall.

2011-08-30 @ 19:20:51
Postat av: Emelie

Ja, tack det var ett bra förslag! Bara jag hinner med det men jag ska allt försöka :D



Mormor- vi ses på lördag!! :)

2011-08-31 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0