HEMMAKVÄLL

Heeej!

Nu är jag hemma från jobbet. Var en ganska lugn dag då många verkade vara ute i det fina vädret istället för att shoppa loss i stan. I och för sig hade jag nog valt samma sak. Det kan ju faktist vara den sista "sommardagen" vi får här i Sverige så det gäller att ta vara på solen så länge den varar.
Nu håller jag på och lagar mat (ja RIKTIG mat, nämligen senaps torsk och potatis). Efter det ska jag plugga i 3 timmar och sedan ska jag titta på filmen jag hyrde tidigare idag. Skulle vart roligt att gå ut men jag har extrem ful-period just nu så suget är inte sådär enormt som det brukar vara. Mitt hår skiftar i grönt men jordens utväxt och jag känner mig allmänt ful. Lika bra att vara hemma då så jag slipper dra ner mina vänner på samma nivå som jag är på just nu. Sedan ska det bli väldigt skönt att vakna i morgon och vara icke bakis så att säga :)
Ha en fin kväll allihopa oavsett vad ni gör! Puss och kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0