GOD MORGON



GODMORGON :)


Jaha, då var det tisdag. Det betyder rida, träna och rå plugga. Jag har prov i företagsekonomi på torsdag och jag vill verkligen att det ska gå bra. Får verkligen inte skriva ett G. Måste ha minst VG! Föresten så är jag lite gladare i dag. Linn på Mates hade fått ett återbud så jag fick en klipp och färg tid på torsdag klockan 16.00. Snacka om att det behövs! Ärligt talat skämdes jag på jobbet igår över hur jag såg ut. Frågan är bara vilken färg jag vill ha.. Tror att det blir chokladbrunt eller något i den stilen. Vad tycker ni? Sen sitter jag fortfarande och grubblar på det där med löshår (clips).. Hälften av er säger ja och hälften säger nej. Ska rådfråga Linn sen och se vad hon tycker när hon klippt mig :) Vill verkligen kunna göra något annat med mitt hår än att bara ha rakt hela tiden. Skulle vara så himla kul att få ha värsta hårsvallet på pappas födelsedag. Ska ju hålla tal osv så vill vara extra fin!
Aja, skolan börjar om 40 minuter och jag sitter här i morgonrock. Kanske borde göra lite frukost, sminka mig och packa väskan så jag slipper kuta dit och sitta vilket resulterar i att jag svettas hela lektionen. Jag är nog ganska nära på att bli kallad svettlana nu om jag inte börjar åka till skolan i tid... :)

Kommentarer
Postat av: Giselle

Snygging!!!!

2011-08-30 @ 09:16:57
Postat av: daniella

skaffa inte clips! det är super fint som det är nu tycker jag! längden är perfekt! :)

2011-08-30 @ 10:03:37
URL: http://danielladrab.blogg.se/
Postat av: Vi som ska tala.

Inget konstgjort, du är så söt, du vet att jag gillade blondinen, alla killar stannar vid ditt studentkort och säger att du är så vacker. Jag med ska öva in ett litet kort tal.

2011-08-30 @ 10:27:58
Postat av: Jenny

Du är så snygg som du är & ja tycker inte heller du ska skaffa clips! :)

2011-08-30 @ 10:53:01
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Håller med alla andra kommentarer här. Du är snygg som du är! :)

2011-08-31 @ 22:36:23
URL: http://slipsens.se
Postat av: Pernilla

Du är ju så himla snygg i den frisyren du har på bilden! Klär din grymt bra! Så jag säger nej till löshår! :)

2011-09-01 @ 15:26:15
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0