FÖRBANNAD OCH ARG

Faan vad jag är besviken och FÖRBANNAD på mig själv just nu!! Hopptränade idag. Framridningen gick bra och även när vi galopperade över bommarna hade jag en bra känsla. Dock började känslan svikta ganska rejält när vi skulle hoppa banan. Visst, vi tog oss runt förutom sista hindret som var ett jävla rättuppstående ur sväng. Då började jag nappa med handen och han stannade (JAG FÅR INTE GÖRA SÅ!). Efter det blev jag helt blockad i huvudet och kom inte rätt på hindret en enda gång. Visst fick vi till ett bra språng innan vi gav oss men även om det kanske såg hyffsat ut hade jag ingen som helst känsla och kändes som jag var ute och cyklade typ..
Känns inte alls bra för tillfället. Vitnos är heller inte riktigt med på noterna då han inte hade den framåtbjudningen som han brukar ha. Får testa att sätta på mig sporrarna nästa gång. Sedan har väl lite att göra med mig själv också.. Ska ha den där jävla röda veckan nu och då går det alltid (ja, alltid) dåligt för mig att hoppa. Mitt humör är lika med 0 och jag kan börja tjuta för exakt vad som helst. Usch :( Undrar om det finns några piller eller något som man kan ta mot detta så jag slipper gå omkring och vara extremt ostabil i psyket ca 1.5 vecka varje månad.. Någon som vet? Jag lider faktist av det på riktigt även om det låter töntigt..

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Ja, visst blev det mysigt =) man får ta vad man har så att säga, inredning är väl inte prio ett här i Norge direkt men nu trivs jag mycket bättre i mitt rum =)



Föressten, inte för att vara sån nu...men GUD så skönt att läsa om någon som precis är som jag med studierna. Det du skrev om Samhällskunskap B. Jag känner mig också totalt o-allmänbildad, trög och bara helt seg när det kommer till att plugga... Jag längtar på ett sätt till man hittar en utbildning man vill plugga till, men är typ rädd över vad klassen kommer tycka om mig. När man gör grupparbeten och så, jag är inte smart för fem öre. Skönt att någon (iaf nästan) är på samma nivå som mig ;) haha. Kram



P.S Sjukt det där med att nån använt sig av dina bilder på facebook. Fattar inte hur sjuka personer det finns!!

2011-08-28 @ 19:54:03
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: EMELIECATRINE

Ja, precis!! Haha, "det är liksom inte ens roligt". Håller med dig ;) folk tror säkert jag spelar trög eller något. Men som sagt, vi är säkert mycket bättre på andra saker. Som kanske i praktiken...istället för i teorin och pluggvärlden.

2011-08-28 @ 23:00:25
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0