FÖDELSEDAGS FIRANDE


God morgon allihopa!
Nu sitter jag vid datorn även fast jag inte borde. I och med detta kommer jag få stressa som en gris till jobbet. Men aja, vad gör det. Jag gillar ju att stressa :)
I går kväll var hela släkten bjudna hem till mormor på födelsedas firande eftersom hon fyller år i morgon. Jag fick äntligen äta mina efterlängtade kräftor som jag gått och suktat efter hela veckan. Det var en mycket trevlig kväll och vi körde även något nytt spel som jag tyvärr inte minns vad det hette men det var iallafall riktigt, riktigt roligt. Nu är det dags för jobb, kort på nyheter i butiken kommer i kväll!
LOVE / Emelie

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Emelie, våra möten är alltid kul, kusinens pojkvän som fick vodka på en bomullstuss i örat.

2011-08-20 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0