BLAND DET GODASTE JAG VET

Igår hade jag Emelie och Cissi en riktig mys kväll! Vi hyrde tre filmer och såg två utav de. Vid 22.30 började vi känna oss hungriga så vi tog bilen och åkte till Leons som för övrigt är världens bästa och godaste gatukök om ni frågar mig. Jag äter inte potatismos annars eftersom jag inte tycker det är gott men på Leons skulle jag kunna dra i mig typ 5 tallrikar med bara mos. Så jäävla gott! Ja, ni vet ju att jag inte är en delikatess tjej när det gäller mat. De brukar reta mig på jobbet för att jag tycker att det är gott och värma grillkorv i micron och sedan sitta och doppa de i senap :) Hur gott som helst, ni borde verkligen testa!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Här är en till som tycker det är fest när man får åka till LEONS. Moset är helt outstanding, så en stor vurst och mycket stark senap.



Har varit på Kvantum och handlat lactosfritt till dig gumman. Vitlökspanriche till kräftorna, en lasange och så en kexchoklad till kaffet. Allt från din egen hörna. Hoppas nu att det smakar också.

2011-08-12 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0