17.54

Hallå där!
Har knappt vart hemma sedan jag kom hem från utlandet vilket resulterat i dåligt bloggande som ni säkert märker.. I dag har jag iallafall umgåtts med mamma. Vi gjorde ett försök till att bada men vädret var inte alls på vår sida så vi fick åka hem. Nu sitter jag hemma och väntar på att min mobil ska laddas, ska nämligen ut och gå en sväng innan jag träffar Emelie och Cissi. Det blir en lugn kväll. Var ute i Onsdags och fick allt annat än en positiv känsla. Tänk att man aldrig ska kunna få gå ut utan en massa jävla drama hela tiden. Ska jag festa åker jag hellre till en annan stad, går ut på nya klubbar och träffar nytt folk. Det känns liksom inte "värt" att gå ut här hemma längre. Det känns som att tiden står stilla över Norrköping. Aja, vem vet, jag kanske ändrar mina åsikter snabbare än vinden men detta är iallafall vad jag känner just nu. Ska jag gå ut ska det vara om något speciellt händer annars kan jag lika gärna sitta på någon trevlig uteservering med de människor jag faktist vill umgås med och sedan gå hem. Nej, nu ska jag bege mig ut.. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0