ROBINSON



Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle söka till Robinson för några månader sedan!? Sagt och gjort! Jag skickade in en ansökan precis innan jag åkte på karibien kryssningen. Dagen efter jag kom tillbaka från semestern och återigen var iSsverige så ringde mobilen. Det var de som ringde och frågade om jag ville komma på intervju. Jag blev totalt extas och helt överlycklig!! En vecka efter samtalet åkte jag upp till Stockholm för att bli intervjuvad. Det första mannen sa var att de på redaktionen tyckte att jag hade det bästa brevet av alla ansökningar (hade gjort ett väldigt speciellt brev). Intervjuvn i sig var ganska tuff men jag gav svar på tal och kännde att jag var mig själv. Efter det fick jag sätta mig ner och svara på ca 25 A4 sidor med frågor. Tog mig 2 timmar att skriva ner svar på alla. TYVÄRR kom jag inte med i programmet. De skulle redan hört av sig då. JAG SOM SÅ GÄRNA VILLE! Ni förstår inte, jag hade tränat upp mig som fan och verkligen gett gärnet om jag kom med. Tyvärr var jag bara inte en av de personer som de sökte. Spelar ingen roll hur mycket jag ville. Min resa tog slut innan den ens hann börja.. Dock får jag vara glad att jag kom så långt att jag fick komma dit. Det är ju ändå x antal tusen som söker varje år. Får se om jag kanske gör ett nytt försök nästa år igen... Om några veckor åker de som är uttagna ner och spelar in. Faaan vad jag vill vara en av de.  


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Oj, men shit. Fasen vad kul att du kom så långt med ansökningen ändå. Hade varit kul att sett dig där =)

2011-04-26 @ 00:02:35
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: fanny

Tack! :) Jag har inte så bra planering just nu men jag vet att det blir vingåker på lördag iaf, har inte bestämt om det bli tranås eller kumla än. Blir efteranmäld som vanligt :P Men sen blir det Åby iaf! :)

2011-04-26 @ 09:46:43
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: EMELIECATRINE

Men fan vad tråkigt att du inte blev antagen då, jäkligt surt. Du får söka nästa år igen =) är du en riktig tävlingsmänniska eller? För det är INTE jag, haha.



Ja, men gud så bra att du ser den nu. Och att du blev nöjd!! Känns jättebra för min del, kram på dig tjejen!

2011-04-26 @ 19:28:32
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: lisamatilda

TACK! :) det är bara en tavla med målningen längst ner till höger, dock så funderade jag på att kanske ändra färgerna lite, men jag vet inte ännu! :) runt 1000 lappen är ungefär vad jag brukar ta för den där storleken, 80X80 cm!



SYND att du inte kom med i robinsson hörru, det hade varit kul och sett ett igenkänt ansikte där ! :)

2011-04-26 @ 20:30:43
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

nej vad kul att du fick komma så lpångt endå :D!

2011-04-26 @ 23:41:09
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Pernilla

SYYYYYND att du inte kom med :) jag ser aldrig på robinson, men om du va med skulle jag definitivt kolla :D

2011-04-27 @ 08:39:48
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0