LÖRDAGENS OUTFITS








Nu när jag ändå är hemma hos mamma och pappa passar jag på att blogga lite extra mycket. Såg att bilden jag la upp på lördagens outfit "låg ner" så nu har jag ändrat den plus att ni får se va jag hade på mig på dagen när jag jobbade. 
 Aja, ska jag röra mig hemmåt, imorgon blir det jobb som alla andra dagar. Torsdag utgång med tjejerna, lör-sön tävla. FÖRESSTEN! Vad tycker ni om min nya design?! www.emeliecatrine.blogg.se har fixat den åt mig. Det är bara några småsaker som ska ändras innan den är tipp topp. Jag blev iallafall supernöjd!

Håll tummarna för mig att min nya dator kommer i veckan...


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Haft en toppenhelg alltså?

2011-04-18 @ 06:50:02
URL: http://slipsens.se
Postat av: Pernilla

Jag hoppas på att det är bra med tin tin, vet ju inte riktigt eftersom vi inte kommit igång än o.s.v :) Jag skrittar o travar, men ska väl snart börja med lite galopp också - Så får vi se om jag kanske kan va med på nån tävling i höst eller så :) Hoppas på det iaf!

2011-04-18 @ 12:51:19
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0