Jag svängde förbi Ica på vägen hem från jo...

img_1982 (MMS)

Jag svängde förbi Ica på vägen hem från jobbet och köpte ett paket resorb. Ikväll blir det nämligen invigning av att våren är kommen med party/familjen. Uuhh det ska bli så jävla roligt, va typ hundra år sedan som jag var ute här hemma i Norrköping så ikväll får ni sr upp för en vinglandes Emelie på 14 cm klackar ;) ska inviga mina "nya" skor. Kör dock en rätt "slapp" outfit för övrigt.. Kanske hinner lägga upp en bild senare men bara kanske! Trevlig kväll!! Ps. Glömde jag att säga att jag ska upp kl 8 imorgon i jobba?!


Kommentarer
Postat av: ines

Det finns bakis brustabletter, ett tips bara :P

2011-04-20 @ 00:15:56
URL: http://kiinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0