IGÅR









Hej!

Det blev en riktigt lyckad kväll igår. Vi började med att ta några glas hos en av Beccas vänner med lite folk. Efter det gick vi till trädgårn som hade smygpremiär. Där stannade tjejerna kvar medans jag hängde med stejjan och fjäll ut till Puls där Dj Quality spelade. Jag dansade så att svetten rann längs ryggen :) Imorse var det dock inte riktigt lika roligt (då menar jag inte bakfyllan för den var konstigt nog inte så farlig, tacka gud för resorb!) utan jag syftar mer på att jag haltade hela vägen till jobbet. Kan säga att jag ramlade X gånger igår kväll med mina relativt nya skor. Har så ont att jag knappt kunnde rida vitnos förut.
Aja, nu ska jag äta middag med mamma och pappa. Imorgon är det tävling som gäller innan jobbet och även på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0