Hallå! Hörrni, jag ska lägga nytt golv i M...

img_1906 (MMS)

Hallå! Hörrni, jag ska lägga nytt golv i Min lägenhet.. Just nu har jag en ful plast Matta plus ett annat mörkt (fult) laminatgolv i köket. Hittade detta i en butik i söndags och lånade hem en bit för att se hur det skulle bli. Vad tycker ni? Ska jag slå till? Jag tror faktist att det skulle bli riktigt bra.. Föresten får ni nog stå ut med mobil blogg fram till nästa vecka, har nämligen inte fått min nya dator än :( aja, nu börjar bb. Vi ses imorgon. Puss!


Kommentarer
Postat av: Semira

Slå till! As snyggt

2011-04-15 @ 00:30:39
Postat av: Natha

Vad hoppar du för något? :) Eller aa på vilken nivå? Jaa jag har ridit och tävlat ponny nästan hela mitt liv men la helt ner för 1,5 år sedan. Kände för att prova något nytt! Men saknar pollarna riktigt mycket ibland och alla kompisarna från tävlingarna!

2011-04-15 @ 07:26:17
URL: http://nathaliepetersson.se
Postat av: malin

Är det du ovh din häst i headern? Otroligt fin bild!

2011-04-15 @ 12:53:46
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0