God morgon! Vet ni vad jag håller på med? ...

img_1919 (MMS)

God morgon! Vet ni vad jag håller på med? Rensar bland mina kläder! Tog hem två stora kartonger från jobbet som jag redan fyllt, får ta med mig en till idag eftersom jag inte fick ner allt i de två andra. Ska bli skönt att ha en relativt städad garderob.. Min har ju vart ö v e r f u l l vilket gjort att kläderna bara legat i stora högar. Idag blir det jobb på jc. Efter jobbet får jag se om jag går till gymmet eller ej.. Har överansträngt benen så har jätte ont :( dock vill jag inte bara ligga hemma o vila så får se om det kanske blir lite styrka istället. Aja, nu ska jag locka håret och äta mina ägg som jag gjort till frukost tillsammans med min goda youghurt. Föressten, håll ut, så fort jag får en dator så lovar jag bättre bloggning :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gjort egen yoghurt? :P

2011-04-13 @ 01:33:20
Postat av: Emelie

Hehe, nej så duktig är ja inte än :) har bara hittat en laktosfri som är väldigt god!

2011-04-13 @ 12:56:10
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0