GÅRDAGENS OUTFIT







Jacka/kavaj H&M, t-shirt Gina Tricot, jeans Tiger och skor Nelly.se

Godkväll!

Äntligen lider denna dag mot sitt slut. Mådde allt annat än bra imorse när jag vaknade och skulle gå till jobbet. Vodka och jag är inte vänner längre, bör nog hålla mig till vin framöver. Kan även säga att min lägenhet såg ut som ett bomb nedslag imorse när jag vaknade. Vi var ändå 9 personer som festade i min lilla etta igår.. Ni kan ju tänka er hur det såg ut.. Åkte ut till stallet efter jobbet och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa igen :) Det är tredje natten som jag sover här denna vecka. Haha! Ska jag gå ner och äta nu, pappa har köpt Mc Donalds till mig :)


Kommentarer
Postat av: ida

tack :)

Haha jag är likadan! Superfokuserad eller om jag bara är förvirrad vet jag inte dock..

2011-04-25 @ 18:34:20
URL: http://inridsport.blogg.se/
Postat av: J

Vacker

2011-05-14 @ 20:59:48
Postat av: emelie

Tack så mkt vm du nu är :)

2011-05-15 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0