ÄNTLIGEN!!!

HEEEEJ!!!
Är precis hemkommen från smedby. Var hemma eftersom pappa skulle hjälpa mig att fixa internet på min alldeles nya dator :) Nu funkar det som det ska, dock är jag inte alls hemma på den här datan eftersom jag haft en pc innan men jag antar att jag lär mig efter ett tag?! Just nu är min stora fråga hur man gör för att ha två internet rutor uppe samtidigt??
Aja, köpte ett nytt flugtäcke till vitnos i tisdags. Han ser ut som ett ufo men det skyddar honom mot alla flugor som börjar komma och det är ju huvudsaken.
Aja, från och med nu börjar bloggen rulla på som vanligt :) Vi ses i morgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Tryck på cmd knappen och sen T samtidigt ;) Jag har haft min i ett halvår och kan den fortfarande inte ;) / Lottie

2011-04-28 @ 22:07:49
Postat av: Emelie

Tack för hjälpen Lottie :)

2011-04-29 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0