2011-04-05 08.29





Godmorgon!

Är precis hemkommen från stallet. Vitnos går väldigt bra och är väldigt skön att rida. Just nu rider jag inte alls länge varje dag (om jag inte tränar) utan jag "underhåller" bara det "bra" eller vad jag nu ska säga. Dock så trodde jag att jag skulle börja tjuta när jag red. För några dagar sedan så brännde jag mig ordentligt av plattången på sidan av vaden. Jag fick två stora röda sår som sedan har blivit blåsor så när jag red idag låg det och skavde mot sadelkanten så att blåsorna spräcktes. Ni kan ju tänka er att det inte alls var skönt och nu när jag skulle duscha så sved det så mycket att jag fick ha benet utanför duschen! Jag är så himla känslig när det gäller sånt...
Aja, idag är det jobb på JC. Ikväll blir det nog gymmet så vi ses här senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: thina almgren,.

Emelie, du är så sjukt snygg människa!! :)

2011-04-05 @ 09:26:04
Postat av: Nadine

fan vad snyggt hår!

2011-04-05 @ 17:44:19
URL: http://flattt.blogspot.com
Postat av: Emelie

Oj tack Thina :)

2011-04-05 @ 21:49:23
Postat av: Natha

SÅ jävla snygg! Måste säga att det är kul att du rider också! :D Vad tävlar du?

2011-04-14 @ 20:04:26
URL: http://nathaliepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0