1 MAJ



Hej på er!!

Som ni säkert märker så går det inget vidare med min nya dator. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa (igen haha!). Vi har grillat för första gången i år och efter det åkte jag och pappa till hans jobb. Jag ska ha fest där imorgon med typ 10 brudar så han visade mig hur bubbelpoolen fungerade osv. Vi kommer alltså bubbla, grilla och dricka där imorgon :) Snälla pappa har fixat musiken och tagit ut utemöblera så vi kan sitta ute om vädret tillåter. Jag är SVIN PEPP så jag hoppas på en riktigt rolig kväll!! Vi ska ses redan vid 17-tiden så jag måste hem och packa ner klädera som jag ska ha på mig imorogn kväll innan jag börjar jobba i morgon bitti. Dock har jag samma problem somvanligt och har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig. Tror det blir byxor. Vill vänta med att inviga alla mina fina kläningar tills att sommaren är här på riktigt!

Aja, nu ska jag kleta in mig med lite brun utan sol så jag inte skrämmer alla i morgon när jag ska vistas i bikini. Ha en fin kväll! Natti Natti.


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Oj, vad fint. Vart jobbar han? =) Hoppas ni får det superkul, 10 tjejer kan ju inte bli annat än kul =)

2011-04-30 @ 03:20:55
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0