TADAAA



MÅNGA har frågat och undrat över de nya Acne skorna som jag skrev att vi skulle få in i butik för ett tag sedan. Fick nyss sms av Jenny att hon hade sett de på Elin Klings blogg så jag snodde bilden från hennes sida så ni får se de. Vi kommer INTE ta in den här färgen utan vi har köpt in helsvart (den är i bara skinn ej mocka). Jag har bild på de och har faktist haft det hela tiden men jag tror fortfarande inte att jag får visa den (vill ju inte bli åtalad för att jag visar en bild som jag inte får haha). Där av får ni se denna. MEN VISST ÄR DE SNYGGA?! De kommer ligga rint 3000:-. Jag älskar fortfarande "pistol short" men med tanke på alla kopior som finns i VARENDA butik så kommer jag köpa dessa istället, fast om jag hade råd hade jag självkart köpt båda.
 Jag har tyvärr inget exakt datum då de kommer in i butik men när vi var på inköp trodde de att de skulle levereras i slutet av Oktober. Det är bara att vänta och se! Vi kommer inte få in så många så om ni är sugna på ett par lär ni vara tvugna att knipa ett par direkt när vi får in dom. För er som är sugna på de vanliga "pistol short" (svarta) så kommer de eventuellt komma in i butik inom 2 veckor skulle jag tro! Wiho Wiho. SYND att jag inte var miljonär... Men en dag.. Ja då kanske...     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0