SADEL PROVNING



Imorse kom en kvinna till stallet för att testa ut en ny sadel till vitnos eftersom jag trodde att min nuvarande låg dåligt (Hiltons gamla). Vi började med att lägga på min sadel och så fick jag test rida medans hon tittade och kännde hur den låg. Kontsigt nog så låg den bra!! Ha, det trodde jag aldrig. Dock är det något som är fel på den eftersom det är alldeles för lite luft i fram sektionen. Testade rida med en padd under som lyfter upp sadeln fram och helt plötsigt känndes han mycket mer avslappnad att rida än vad han var tidigare. Hon tog med sig sadeln och skulle skicka iväg den för att se varför det är så lite luft i den så får jag svar på måndag. Antagligen kan de reparera felet så jag slipper nog att lägga ut en massa pengar på en ny sadel. Yeeeey!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0