NY





IGÅR var jag och syrran i Stockholm i hopp om att hitta en varsin jacka och skor. Hon fick med sig endel hem men jag hittade inte ett skit! Eller jo.. Massa vardagskläder osv som jag inte behöver men ingen jacka som var sådär perfekt även om jag testade många varianter. Nu funderar jag på att spara ihop pengar och köpa en dyr, lite finare jacka som jag verkligen blir nöjd med. Ska undersöka om Dagmar kappan som vi har på jobbet finns i svart för isåfall kommer jag nog köpa en sådan. Annars kanske det blir någon heting från Acne. Otippat va? ;) EN sak hittade jag iallafall och det var denna fina klänning. Är lite osäker på om jag ska behålla den men jag tror det. Köpte den på H&M trend (vilket gör att inte ehla norrkan springer omkring i den) plus att den bara kostade 399:-. 
Nu ska jag tvätta bort sminket. Har vart och jobbar på JC idag. Ikväll blir det plugg och mys.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va grym klänning! lämna INTE tillbaka den. Den är lite udda och sticker ut, och jag vet att du skulle passa i den =) tänker på dig när jag ser den klännigen faktiskt haha! Kram

2010-09-05 @ 17:15:20
Postat av: Adrian

Haha, jag har också problem i jakten på en jacka, och jag funderar själv på en från acne! :)

2010-09-06 @ 00:47:26
URL: http://halses.webblogg.se/
Postat av: Marcus Å

Snygg klänning! Allt bra med dig då? :)

2010-09-06 @ 08:34:36
URL: http://slipsens.se
Postat av: anna

Kläning är riktigt snygg! me likey =) uppdatera mer såp ja har når o läsa om dagarana haha

2010-09-06 @ 11:26:41
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: monika

Jag tänkte köpa den där klänningen i somras i stockholm men det gick inte eftersom den var för stor... Hade den suttit bra hade jag slagit till direkt!

2010-09-07 @ 21:29:26
Postat av: Emelie

Ah, jasså! Älskar den men dock är färgen lite svår nu när jag är så blek. Men annars får jag väl spara den till nästa sommar :)

2010-09-08 @ 07:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0