NUMERA ANSER JAG MIG SJÄLV VARA EN MÄSTER KOCK

 

Iallafall på den här "maträtten" vilket är det enda jag kan laga som dessutom går att äta (stort plus). Jag får nämligen kyckligen sådär perfekt. Den nästa smälter i munnen. Har ju gjort flera försök på korvstroganoff osv men jag misslyckas gång på gång så snart lägger jag ner den skiten (det värsta är att jag alltid lagar så jag har typ 5 matlådor så jag tingas äta skiten som smakar så äckligt att jag måste hålla för näsan vid varje tugga). Ikväll ska jag hem till mamma och pappa på kalas. Pappa fyller nämligen år så det blir middag med släkten. Kommer både bli gott OCH roligt. Förr tyckte jag bara att det var roligt men nu uppskattar jag maten lika mycket som umgänget :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ser jätte gott ut! :)

2010-09-01 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0