"KVÄLLSMAT"





Idag försökte jag verkligen ta ett kliv in i vuxenvärlden genom att testa och äta sushi (med gaffel) för första gången i mitt liv. Jag kommer aldrig i mitt liv testa att äta rå fisk men däremot gillar jag ju räkor så det fick bli det istället. För det första tycker jag att hela målet var en "aptitretare" även om jag inte tyckte att det var gott. Inte fan blev jag mätt på det där lilla. Visserkligen petade jag bort allt slajm och endel av räkan men ändå! Sedan skulle jag aldrig betala 72:- igen för några riskluttar o räkor. MEN nu har jag iallafall gjort ett försök att äta sushi. Jag tyckte dock att allting var väldigt slajmigt men nu vet jag iallafall att det inte är något för mig. Nu kan jag fortsätta äta min barnmat forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0