KOMMENTAR

ANONYM:
du ser ut som en häxa ahahah ! seriöst hur gammal är du 25 ? skäms du inte över att du hänger på hugo bland alla 16 och 17 åringar vad har hänt med dig egentligen du sminkar dig som ett emo och hänger på en klubb där bara det finns emos och bohemer ! jag såg din slamp inspierade outfit i lördags och det blandat med ditt emo smink fick dig verkligen att e ut som en självmordsbenägen prostituerad med ärr på armarna !

Men ärligt talat vad folk är upprörda över vad jag hade på mig och mitt läppstift. Det är ju nästan lite roligt hur mycket ni bryr er om mig :) Tyvärr bryr jag mig inte alls lika mycket om dig/er. För det första är jag inte 25 år. För det andra går jag väl ut vart jag vill? Jag var inne på Otten först men ärligt talat pallade jag inte med folket där så jag och mina vänner gick över till Hugo när klockan var 02.00. Är det förbjudet eller?! Eftersom du säger att alla på Hugo är emo och bohemer så kan du inte ha så mycket innanför din skalle. Så var det kanske FÖRR men INTE längre. Jag är så pass mogen och säker på mig själv att jag tar på mig vad jag vill utan att tänka "oj kan jag ha på mig det här eller kommer folk tycka att jag är konstig osv" vilket många andra gör. Jag kör mitt race och bara för att jag hade en sådan outfit EN gång (eller har du sett mig så någon annan gång kanske?) betyder det inte att jag är självmordsbenägen och prostituerad, och varför skulle jag ha ärr på armarna? Haha! Svälj och ät upp dina egna ord. Du är med all sannorlikhet varken snygg eller smart eftersom du inte ens vågar stå för vem du är. LOVE Emelie



Kommentarer
Postat av: elin

ta det som en komplimang att folk bryr sej så mycket att spendera så lång tid av sin dag att analysera dig o hitta fel =) jag tycker iaf du är grym!

2010-09-14 @ 11:45:19
Postat av: Carolina

hahaha det fins folk till allt.människan säger emot sig själv att hon såg dig på hugo,vad fan gjorde hon där själv i såfall om det bara är ett ställe för emon som hon skrev?Detta betyder ju bara att människan är avudsjuk på dig.Du klär dig precis hur du vill och ser ut precis som du vill utan att folk ska bry sig.du är jättte fin emelie och folk som säger annat måste fan med vara jävligt blinda av sig

2010-09-14 @ 11:50:40
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Amalia

hmm.. hur vet denna person att det bara är bohemer och emos på hugo.. denna måste ju hänga där ännu mer som har sten koll på vad för slags folk som går dit.. oups! ;) DU ÄR AS SNYGG Emelie!

2010-09-14 @ 11:52:52
Postat av: Nathalie

Haha hur orkar folk?! Nu är du förvisso inte 25 men jag kan ju säga att det finns de som är över 25 som också är där men so what?



Vad har man för liv om man sitter & bryr sig om vart folk går & har på sig m.m m.m?!



Jag tycker din stil är grym & gillar att du går din egen väg.

2010-09-14 @ 11:59:08
Postat av: lisamatilda.

hahahaha :D herregud, stackars människa! alltså varje gång jag målat tavlor så har det varit för att någon har velat ha en i födelsedagspresent eller liknande och då har dom fått önska färg, ty av motiv o storlek o så själv så jag har inte direkt några tavlor hemma som bara ligger. mamma och pappa har endel uppsatta hemma och nu har jag bara den här som jag gjorde sist, o den gjorde jag bara för att jag inte hade nått annat o göra lixom, men säg till vad du har tänkt o vilken storlek o pris o så du vill pröjsa så kan jag fundera på det iaf? :)

2010-09-14 @ 12:00:05
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra där Em du är grym, stå på dig babe!

2010-09-14 @ 12:00:37
URL: http://annasgodbitar.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Bra svar på tal där Emelie! Förstår inte hur folk orkar hålla på sådr, har de inget eget liv eller? Usch, blir så upprörd nu, men samtidigt nöjd över att du svarar så som du gör. Grymt! :)

2010-09-14 @ 12:09:00
URL: http://slipsens.se
Postat av: Sara

hahaha så klockren komentar håller med den som skrev ! p.s verkar du heller inte ha mycket till liv eftersom du lägger ner så mycket energi på att göra ett helt inlägg om komentaren och bjuder in alla dina vänner för att säga snälla saker !

2010-09-14 @ 12:56:27
Postat av: Emelie. S

Måste säga att det är väldigt omoget att skriva sådär om hur folk är klädda och sminkade. Jag såg dig på Otten när du var klädd sådär och jag tyckte inte alls det var slampigt eller vad dom nu kalla det, jag tyckte du körde på en speciell stil bara och det är precis det som skapar trender och ger inspiration när folk kör sitt eget race. Dock måste jag hålla med komentaren om Hugo visst är det inte bara emos där men 90% är ju verkligen 18 eller yngre, och många av dom

Är just sånna bohemet och esteter.

2010-09-14 @ 13:01:46
Postat av: Jenny

Du är jätte söt folk som skriver så e bara avundsjuka!!!! Jätte trevlig blogg fortsätt med den trots dumma kommentarer....Kramar

2010-09-14 @ 13:30:09
Postat av: Korven

ursäkta men vilken jävla horunge! ja säger bara en sak emme på dem bara!

2010-09-14 @ 14:46:14
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: Maya. D

Vilken avundsjuk FEG idiot.. Bara för att du har din egna sexia eleganta modemedvetna stil.. Önskar den där lilla skiten vågade säga sitt namn. Pemme DU är HETAST & VACKRAST:) & Hugo är Bäst och om vi såå vill ska vi hänga & röjja där tills vi är 40 ;)

2010-09-14 @ 15:30:00
Postat av: Giselle

Såjaah Emelie! Ge svar på tal!

Blir fascinerad av att folk faktiskt beter sig såhär anonymt! ORKA vara så osäker på sig själv att man klankar ner på världens trevligaste och härligaste person!



Vi gillar dig iaf, och det står vi för med glädje! :D

Puss på dig!

2010-09-14 @ 18:21:22
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Je3nny

2010-09-14 @ 19:06:38
Postat av: Jenny

HAHAHA! Hon är bara avundsjuk för att du är skitsnygg!

2010-09-14 @ 19:07:26
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Ida Norlin

Okey, 16-17 åringar på hugo, trodde det var 18års gräns på krogen..

2010-09-14 @ 20:41:06
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag läste hennes kommentar kunde jag inte låta bli att skratta! fasen vad mycket avundsjuka det finns nu för tin. Måste säga att du är så jävla cool, dels för du inte är/vill vara som alla andra. Finns gott om 23+ på hugos :) Ta inte åt dig, för du är SNYGG tjejen! kram

2010-09-14 @ 21:52:02
Postat av: Carolina

till sara: du kanske inte heller har något liv eftersom att du måste vara så jävla elak av dig.Man säger inte elaka saker till folk man inte känner.Sen så bjuder inte emelie in oss för att säga snälla saker utan vi följer hennes blogg och säger precis som vi tycker.vi vågar stå på oss och vissa vilka vi är. Synd att man inte kunde köpa folk hjärnor för att se hur dom tänker.Ge fan i att läsa bloggar om du inte kan vara snäll.Man läser folks bloggar för man tycker om det och inte för man hatar bloggen.

2010-09-14 @ 22:08:21
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Åsa

Alltså Emelie, jag skrattar fan ihjäl mej, vilken idiot!=)

2010-09-15 @ 08:23:59
URL: http://oceanocarcas.blogg.se/
Postat av: patricia

Finns så sjuka folk som verkligen inte har något liv.. :P men du e iaf jätte söt! Ha en bra dag!=)

2010-09-15 @ 10:37:21
URL: http://nattstad.se/patriciamutas
Postat av: Nathalie

Jäkligt bra svarat tillbaka Emme:) vilka idioter det finns asså!!

2010-09-15 @ 12:13:54
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tufft av dig att lägga upp inlägget och jäkligt bra svarat. Jag gissar att den där sara är kompis till den som skrev det annonyma inlägget eller kanske var det tom hon själv som gjorde det.....?

2010-09-15 @ 15:07:21
Postat av: Linnea Ahle

Pemme du vet att du är en av de bäst kläda i Norrköping! Stackars tjejer som är avundsjuka på dig, de måste må så dåligt i sig själva. Vi ses på fredag gumman! Luv L.A

2010-09-15 @ 16:18:10
URL: http://ahle.blogg.se/
Postat av: anna

Hahahaha vilket jävla skämt.

Önskar man fick veta vem som skrev det..

16-17 åringar på krogen´? vi har ju iofs 18års gräns i sverige. =)

Och om hon hade mer koll så hade hon även vetat att det är jävligt många 30+ på hugo också.

Ojojoj, vilken tönt. Orka liksom.. =)

2010-09-15 @ 18:49:06
URL: http://darardittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har 18 års gräns i Sverige, men tyvärr kommer många som är yngre än det också in på både otten och hugo. tänkte bara tala om det..

2010-09-15 @ 23:57:23
URL: http://kiinez.blogg.se/
Postat av: monika

Vad bra att någon talade om att folk som är under 18 också kommer in på krogen... Kan dock tänka mig att ALLA redan har vetskap om det. Herregud..



Emelie, du är så bra!



2010-09-16 @ 20:28:33
Postat av: Anonym

klart minderåriga kommer in.. men vi alla vet ju att hugo är ett jävla dagis och estet party.. otten och grand is the place to be ! bra blogg =)

2010-09-16 @ 20:40:15
Postat av: Anonym

Du är jätte vacker :) Ta inte åt dig. Puss

2010-09-17 @ 00:24:30
Postat av: Anonym

Vill bara fråga eftersom hon som skrev sa att du va 25 o nån skrev i komentarsfältet att du va 23 o nån annan 30, hur gammal är du ? :p btw så går ju ingen 20 plussare till Hugo det är för mkt av ett dagis enligt mig ! Din outfit var dock grym i lördags

2010-09-17 @ 13:26:39
Postat av: Emelie

Jag är 24 år.

2010-09-17 @ 14:15:53
Postat av: Monika

Men herregud. Jag är 25 och går till Hugo med alla mina vänner som är ÖVER 25. Det vore väl konstigt om det var ett dagis, det serveras ju alkohol och det är åldersgräns på stället. Så var det inte på det dagiset jag gick på när jag var liten. Och så många esteter har jag TYVÄRR inte sett på Hugo på många år.



2010-09-17 @ 20:09:02
Postat av: Natalie

Haha herregud vad larvigt. Bra att du inte tar åt dig.

Du är snygg :)

2010-09-18 @ 01:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0