KALAS NR 2 DENNA HELG



(Ursäkta den dåliga bild kvaliten)

SÅDÄR, nu är jag hemma för dagen. Idag har jag självklart röstat, vart på stan med Emelie och klockan 16 var alla tjejerna bjudna hem till Cissi på födelsdags fika (som hon hade stått och bakat i flera dagar för att vi skulle komma). Hon hade till och med köpt en glutenfri bulle till mig på Lindahls OCH bakat en gluten/laktosfri marängtårta med hallon i som jag kunnde äta! Normalt sett när jag är bortbjuden sitter jag och tittar på när alla äter eller så har jag med mig eget fikabröd men det behövdes inte här :)

Igår kväll blev det lungt. Åkte till stallet efter jobbet och hopptränade vitnos för Pelle. Han är super glad för att få hoppa igen och han känns jätte fin. Precis som den vanliga vitnos :) Efter det åkte jag hem och åt middag med mamma och pappa. Skönt att inte vara ute och festa som jag brukar göra på lördagar annars. Ingenting tar en hoppträning en lördagskväll!  Nu håller jag på och förbereder mig inför veckan. Håller på och tvätta och laga lite matlådor. Nu börjar nämligen mitt nya schema där jag både kommer jobba på JC och D&Company. Jag kommer alltså INTE jobba mindre på D&Company utan jag kommer jobba MER fast då på JC. Så varje tisdag hittar ni mig på JC (hela dagen) och på torsdagar och fredagar har jag sådant schema att jag börjar på JC 10.00-13.00 och så börjar jag jobba i min vanliga butik kl 14-19. Alltså betyder det att jag kommer vara uppe och rida vitnos klockan 6 varje morgon INNAN jobbet eftersom jag måste plugga efter. Somtur är jag ledig en dag iveckan vilket kommer bli varje söndag. Aja, nu ska jag fixa det sista innan jag ska titta på valvakan och plugga. Trevlig söndagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0