GILLAR INTE ATT VARA DEN SOM ÄR DEN MEN..

Ni förstår inte hur trött jag är! Det är helt sinnessjukt. Hela den här veckan har jag åkt till stallet 6.15 för att ta hand och rida vitnos innan jobbet. Jag är van vid att gå upp tidigt men inte så tidigt och absolut inte att hålla igång fram till sen ikväll (utan någon som helst vila förutom 1 timmes lunch) som till exempel när jag går i skolan på kvällarna som är mellan 18-21. Igår när jag kom till skolan satte jag mig längst bak i klassrummet och så satt och och blunda medans läraren hade genomgång. Jag kunnde verkligen inte hålla ögonen öppna. Sedan när jag kom hem däckade jag direkt. Trodde att jag skulle vara liite piggare imorse men nej, det var lika jävligt att ta sig upp från sängen idag med. SOMTUR är så har jag världens finaste häst så vad gör jag inte för honom?! Han känns faktist väldigt fin att rida på nu och det är bara att se framåt. När vi kommer igång och tävlar är de tidiga mornarna absolut värt allt slit! Jag lever med mottot att det alltid lönar sig om man sliter och jobbar hårt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag måste bara säga att jag beundrar människor som dig som orkar hålla igång sådär.. Jag går upp vid 6 för att åka till skolan högst en gång i veckan och då är jag verkligen helt död och kan gå och sova middag när jag kommer hem, haha. Men som sagt, det är värt allt besvär sen när det ger lite payoff sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0