FOKUSERA MERA



NYTT I MIN SMINKVÄSKA.
Jag tycker att det är sjukt snyggt att fokusera på läpparna nu i höst. Köpte en ny röd färg som heter alarm och för den personen som vågar heter det mörka stiftet Havanna. Båda är från Make Up Store som ni säkert inte gått miste om :) Testade det mörka stiftet i lördags och jag älskade det! Tyvärr har jag inga bra bilder från maken, bara på web camen men bilderna blev dåliga med tanke på att det var för mörkt i lägenheten plus att jag satt rakt framför tv:n som gjorde att det blev jätte konsigt ljus. Men nästa gång lovar jag att visa er en bild tagen med min vanliga kamera i bra ljus. Dock är färgen ganska lik som den på bilden nedan. Hur coolt som helst! 
 


Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

SNYGGT. yesbox, jag ska säga till då:) men vad vill du ha för tavla då, och hur stor ska den vara isf? :)

2010-09-13 @ 22:54:18
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Giselle

Nu vankas det tävling!



Var med du också och tävla om fina priser!



Kom in och kika

Hälsningar

Tjejerna på Mist Stockholm i Hageby Centrum

2010-09-13 @ 23:13:34
URL: http://misthc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0