FÖDELSEDAGS FIRANDE





Kvällens "halv outfit". Använde min nya Acne tröja som är som metal :) As häftig. Under det har jag en vanlig svart tubtop och mina Acne "last" byxor.

Kvällen till ära bjöds det på födelsedags sup för Linnea Ahle som fyllde 23 år :) Alla tjejerna var samlade. Vi drack och sedan när småtimmarna började närma sig drog vi ut en sväng. Jag var dock bara ute i en timme eftersom jag skulle jobba kl 9.30 morgonen efter. Men när jag kom hem på natten ringde jag Dan och han var snäll och bytte tid med mig så han öppnade och jag fick börja klockan 13. Puuh. Annars hade jag inte vart särskillt söt på jobbet kan jag lova. HAHA. Aja, här kommer lite bilder :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0