DÅLIG BILD




MEN jag vill ändå visa er hela gårdagens outfit. Självklart var det hur mycket folk som helt på stan så ni kan ju gissa om jag var svettig?! Haha, svetten bara rann längs ryggen. Stövlarna plus den stickade tröjan var ingen bra kombo en stressig lönings fredag med andra ord :P
Nu ska jag ner till Coop och handla lite frukost. Sedan ska jag ner till stan lite tidigare innan jobbet då jag ska klippa mig. Har ingen aning om jag ska göra något nytt eller ej men funderar på att klippa upp "luggen" lite mer. Just nu är den alldeles för lång (under hakan). Mitt hår växer verkligen som ogräs! Ikväll blir det party. Dan har utflyttningsfest så vi ska dit. Har dock samma problem som jag alltid har, vad ska jag ha på mig?! I-lands problem med andra ord....


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snyggt!

2010-09-25 @ 10:22:24
Postat av: Michaela

va kul! då ses vi där :)

2010-09-25 @ 15:13:04
URL: http://cocette.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0