CHANGE COLOUR





Ser ni vad jag har gjort?! Klarade inte av att se ut som ett spöke med uttvättad hårfärg så idag tog jag sakern i egna händer och la i en toning. Jag trivdes väldigt bra med at vara lite ljusare men nu var jag nästan blond och håret såg dassigt ut. Därför fick det en lite mörkare ton. Nu på vintern när jag ska vara blek ger det mig lite mer färg med mörkare hår plus att mina ögon lyser lite mer. Dock är jag inte säker på vad jag ska ha för färg i höst/vinter men det får en frisör fixa sen. Detta är ju bara en toning så färgen kommer ju försvinna! Meningen är kanske inte att jag ska vara såhär mörkhårig utan jag ska lägga i slingor i lite olika nyanser men detta får duga under tiden. Om jag känner mitt hår rätt så kommer jag vara ljushårig igen om typ två tvättar :S  Nu-time to work.


Kommentarer
Postat av: anna

Pemme, du är skit skit snygg i den här färgen. Ja älskart

2010-09-07 @ 13:51:29
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: Tess Klintestam

ditt hår är ju übersnyggt!

2010-09-07 @ 22:49:54
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst & vardagliga äventyr

Scnyggt det blev! :)

2010-09-08 @ 14:54:34
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Anonym

va heter färgen? skit fint

2010-09-09 @ 00:34:02
Postat av: emelie

Tack :) Det är Wellas toning som heter colour touch. Färgen tror jag heter choklad eller brun om jag inte minns fel..

2010-09-09 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0