ALLTING SÄTTER SINA SPÅR...





Ehrmm.. Tycker ni att det syns att jag har haft mycket att göra den senaste tiden? Att vattna blommorna har liksom inte varit prio ett i mitt liv som ni ser. Dock är det inte första gången som de ser ut såhär. Jag verkar ha några super blommor eftersom även om de är "vissna" och ibland nästan döda så vaknar de till liv när jag väl vattnar de. Därför ser jag heller ingen panik med att vattna de regelbundet :P Dessa blommor har ändå hållt sedan jag flyttade in i lägenheten och det var ju ca 6 månader sedan. Så lite duktig cred till mig som faktist har hållt de levande så pass länge :P Haha. Nu måste jag slita mig från datan, matte boken kallar på mig. Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0