TITTA VAD SOM FICK FÖLJA MED MIG HEM IDAG!



Haha kolla in skuggan av min arm..

ÅÅHH VAD GLAD JAG ÄR NU! Jag älskar den! Snacka om att det är en väska som gör en hel outfit. Visst är den snygg? Det står liksom Emelie på den :) Finns att köpa på D&Company om någon är intresserad. Föressten så kommer vi öppna en webshop inom kort. Självklart säger jag till när den är igång.
Ikväll blir det lugna gatan. Måste städa lite eftersom det faktist FLYGER runt dammtussar i lägenheten. Då vet man att det är dags att städa.. Imorgon blir det först jobb och på kvällen ska jag och Maria köra leken "all in" ;) Det blir först en sväng på Grand och därefter Otten (tror jag?). Ae, jag är ledsen men damsugaren kallar, sorry jag måste göra den sällskap.. Tyck gärna lite synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har sätt att du äger ett par acne skor (pistol short) och jag tänkte bara höra med dig hur dem är i storleken? Är de stora i storleken, små eller lagom? Jag vill så gärna köpa mig ett par men jag är lite osäker på vilken storlek jag ska ta.. kram

2010-10-30 @ 18:21:51
Postat av: Emelie

Hej!



Yes det stämmer. De är stora i storleken. Om du varierar i storlek ta då den minsta :) Jag har 38-38 och 38 är lagom!

Det kommer komma ut en ny sko från Acne annars som är skitnsygg bara så du vet! Kram

2010-10-30 @ 18:46:24
Postat av: Anonym

okej! Men då får de bli en storlek 36 för min del för att jag har 37 annars.. Men hur är själva passformen på skorna, är de smala eller normala? Förlåt om jag är jobbig när jag ställer så många frågor! Ta hand om dig emelie! kram

2010-10-31 @ 15:45:21
Postat av: Emelie

De är normala tycker jag iallafall! Hoppas de blir bra :D Vi kommmer annars få in de svarta i butiken om du vill testa de innan du köper. Kram

2010-10-31 @ 17:08:39
Postat av: Rebecka

Grattis till din nya väska!!! Lykos dig :)

2010-10-31 @ 17:29:51
Postat av: Emelie

Aaa, tack jag är super nöjd :D

2010-10-31 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0