LINDEN/SPIRALEN FEST

















UHHH, hej bloggen. Idag har det vart en jävligt tuff dag måste jag erkänna. Men somtur är så var det värt det. Jag hade sjuukt kul igår kväll! Vi började kvällen med att förfesta hos oss på D med Sisters/Brothers och JC gänget. Efter det var det middag, uppträdanden med live band osv. Vid 00.00 så gick vi vidare till Cromwell (det enda som var öppet) och där stannade jag till stägning. Blev en sen natt med andra ord och en tidig morgon med få timmars sömn. Jag kan ju säga att jag var allt annat än söt på jobbet idag. För att prata klartecken kan jag säga att jag faktist såg för jävlig ut, haha! Men jag tycker att jag är ganska strong som jobbade heldag igår och heldag idag med. Nu ligger jag deckad  hemma i mitt gamla rum hos mamma och pappa. Har precis ätit middag. Tänkte sova över här, det gillar pappa :) Imorgon blir det jobb och på kvällen blir det nog en sväng till Grand med några vänner. Självklart kommer ni få se en outfit bild imorgon kväll då jag ska ha min nya Acne tröja. Ha e fin fredagskväll. Natti!


Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Lär dig äta mat Emelie!! haha

2010-10-16 @ 17:14:38
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Snygg-Martin

Ser jag verkligen ut sådär? det är ju ett under att min mamma ens kan älska mig..

2010-10-16 @ 18:01:15
URL: http://sunnynight.blogg.se/
Postat av: B

De är så att man blir lite avis för att man arbetar på Domino ;)

2010-10-21 @ 00:20:40
URL: http://asterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0