JAG ÄR FÄRDIG I TID!







JA, det är nog typ första gången jag är färdig i tid! Brukar alltid komma sist till förfesterna eller vara sist ut ur dörren men det är jag inte idag inte :) Körde håret i en toffs, skönt att det inte är ivägen för en gångs skull. Nu kom Agge hit och vi inväntar bara Bella innan vi rör oss mot dunderfesten. Vi får se vart det bär av ikväll. Såg att några stycken blev lite triggade över mitt förra inlägg. Jag bryr mig faktist inte om era åsikter, jag inte tror att jag har något att lära mig av er ändå. Snarare tvärt om. Ikväll köööör vi!


Kommentarer
Postat av: samma som förr

Nu vet jag varför du hatar Otten så mycket .. Du var ju med i palace the world och de va ju tack vare Otten palace kursa ahahahahahahahahhaha så patetiskt du säg mig hur mycket betalar Hugo vakten dig för att skriva negativt om Otten hela tiden ? Du vet väll att han är känd för att hålla i köerna och släpper in 2 personer var 5:e minut det är inte konstigt att Hugo har kö då.. Och för det andra hade han ett ställe förut som hette moonlight där han brukade köpa köer ..han hyrde in bussar me folk från andra städer och gav dom

Betalt bara för att stå i kön !! Hugo om nått ställe är patetiskt, ser ut som

En billig Otten kopia bara att Hugos är fullt med 17,18 åringar

2010-10-02 @ 20:14:36
Postat av: Fanny

Läste kommentarerna i ditt förra inlägg, ganska så roande faktiskt. Att inte folk har bättre för sig kan man ju inte göra annat än att skratta åt. :)

Hur går det med Vitnos? :) Blir det några tävlingar i år?

2010-10-03 @ 08:21:44
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: Johanna djerf

vilken jävla liten fitta som skriver så som hon gör, att aldrig någon NÅGONSIN skull våga säga sitt hela namn eller gå fram till dig är så jävla löjligt. om man inte vågar säga nåt behöver man inte säga nåt alls! ps.du var inte tid till min fest ;)

2010-10-03 @ 11:25:05
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Johanna djerf

det förklarar varför du hann sitta vid bloggen och ta webcam kort då ;)

2010-10-03 @ 13:11:59
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vad roligt :) Hoppas allt kommer att gå bra för er då. Joo det går bara bra. Har två stycken nu som jag har på tillridning men det är tre till på ingång så det blir snart fullt upp. Men det är bara roligt. Då kommer vi säkert att ses i Linköping. :)

2010-10-03 @ 13:25:48
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: Marcus

Snyggve ;)

2010-10-03 @ 14:50:59
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0