INSTÄLLD TRÄNING

ÅH, jag som hade längtat som ett as efter att få träna dressyr i söndags för Karina. Jag hade lagt upp hela veckans ridning efter den träningen. MEN dagen innan fick jag veta att träningen blev inställd pga en olycka. Inget att göra åt så jag red honom i själv ridhuset. Det var dock så typiskt för just då var han super fin att rida. Han är ju så stor så när det går som bäst känns han så maffig att sitta på :) Imorse vet jag inte vad jag tänkte med.. Åkte ut till stallet somvanligt och vid gryningen fick jag för mig att skritta ut. Alltså, jag överdriver inte om jag säger att jag var en istapp när jag kom tillbaka till stallet och hade ridit klart! Det blåste svinkallt och dumma jag hade inte ens satt på vitnos ett skritt täcke. Dock känndes han väldigt fin idag med. Det känns som att jag börjar hitta en bra vecko matchning hur jag ska rida honom för att han ska gå som bäst. Imorgon blir det dressyr i ridhuset innan han ska bli skodd kl 8.00. Nu har Pelle och de kommit hem med så på söndag hoppas jag innerligt att han har tid och träna oss. Känns som att både jag och vitnos är väldigt peppade :)


Bild tagen då jag red honom INNAN jag köpte honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0