HÅL I ÖRAT





Jag är väldigt sugen på att ta ett till hål i örat. Inte högst upp på örat utan mer i mitten som tjejen har på den första bilden. Jag tycker det är grymt snyggt om man bara har ett örhänge i "mellanhålet" plus att det skulle vara as snyggt att ha så som Elin på bilden med en tunn kedja mellan örhängena. Det värsta är att det är så extremt fult med läkningsörhängena plus att jag kommer tjuta om jag gör det (är as rädd för nålar osv men vill man vara fin får man lida pin). Man behöver ju inte alltid ha ett örhänge i om man inte vill. Det är ju det som är bra för om jag nu skulle vilja vara lite mer "klassisk" i looken så är det bara att ha örhängen i de vanliga hålen. Jag tycker iallafall att det är en snygg och häftig detalj så jag tänker överlägga saken! Vad tycker ni? Tänk nu inte på vad ni själva skulle passa i för jag vet att många inte komma gilla det utan tänk mer i min stil och vad jag passar i..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det skulle va skitsnyggt! Jag skulle vilja ta i tragus, där ska det gör SVINONT sägs det.. vi kan ju gå o göra tillsammans, hahah lär tjuta sönder :P

2010-10-27 @ 12:57:00
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: sofie

Skämtar du eller, jag hade hål sådär i mitten för flera år sen, men blev infekterat så lät det växa igen, och har funderat ett tag nu på att ta det igen :) Haha!

2010-10-27 @ 22:33:07
Postat av: ouraka

jag har där, det är skitsnyggt! haha! pemme va är de för psykmänniskor som läser din blogg avundsjuka horor.....ohh blir så arg....ölmage? man? de kan ju åtminstone komma med nåt som skulle kunna vara sant (typ jag gillar inte din klädstil lr bla bla bla) för alla har rätt till sin åsikt men att ljuga ...de e ju bara töntigt! anyway du e SKITSNYGG! PUSS o kom till uppsala snart haha

2010-10-28 @ 11:42:22
Postat av: Emelie

Haha ouraka jag älskar att du är så hetsig!! :D

Aa men sofie ta då så tar jag med!?

OM jag vågar så tar jag imorgon på lunchen då... puuuhhh jag kommer gråta

2010-10-28 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0