FRONTROW LIVING







I fredags kom äntligen Frontrow Living in. Mina två favoriter är väskan med massa nitar på och den andra lilla saken som är på bilden längst ner. Det är äkta skinn och finns endast ett fåtal av varje sak. Jag skulle såå gärna vilja ha väskan. Vi får se om den blir min..
Efter jobbet åkte jag ut till stallet joggade vitnos. Redan innan jag åkte dit packade jag en väska eftersom jag hade tänkt och sova över hos mamma och pappa men när jag kom dit så har tydligen syrran bytt rum och i hennes gamla rum håller pappa på och tapetserar. Med andra ord fanns det ingen plats för mig att sova på ikväll eftersom de hade burit ut bäddsoffan i garaget. Buhuu jag som ville ha lite sällskap ikväll. Får bli att lägga mig tidigt istället. Jag behöver sova ikapp de timmar som jag har gått miste om.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nit väskan är ju ur snygg köp den vet ja!!! så snygg!

2010-10-26 @ 09:32:43
Postat av: Emelie

Aa, den är skit snygg! FUnderar på att köpa den :D

2010-10-26 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0