FÅTT EN FLASKA I HUVUDET, LEGAT SÖVD PÅ AKUTEN



Ursäkta den fula minen jag gör på bilden haha!

JAG VET, jag är svag som gick ut igår även fast jag inte hade tänkt det men party familjen insisterade och jag kunnde inte svika. Det blev en spontan kväll som var mycket, mycket rolig. Idag är det inte lika roligt. Ska gå och jobba snart. Öhh... Igår hade jag iallafall på mig min sprillans nya Acne klänning som ni ser på bilderna :) Hann inte ta några bättre kort då jag hade svin bråttom så dessa får duga!


Kommentarer
Postat av: Malin

var så lite så! haft en bra helg?

2010-10-24 @ 17:00:51
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Bloggläsare

Hej emelie!! jag var inne i affären förra veckan och kolla på dendär snygga klänningen som du har på dig. men det fanns bara en kvar då. Finns klänningen fortfarande kvar? Kram

2010-10-25 @ 21:17:56
Postat av: Anonym

har du varit man någon gång eller föddes du till kvinna ? du ser lite "grov" ut tycker jag plus att det alltid är nått som sticker ur dina snodda acneklänningar precis under din ölmage

2010-10-25 @ 21:35:21
Postat av: Jenny

Oh my fucking jävla lord på kommentaren ovanför min. Haha, vad är det för jävla stolpskott som skriver sånt skit? Jag sitter här och skrattar åt alla dumma människor som uppenbarligen inte har ngt liv...

2010-10-25 @ 21:51:21
Postat av: Emeliue

Hej! Ja, vi har nog en XS och en S kvar! Kom gärna in och testa :)kram

2010-10-25 @ 22:24:55
Postat av: Jenny

Vilken ASSSSNYGG klänning!! Och du också! Ta inte åt dig av alla elaka kommentarer det är bara avundsjuka!



Ölmage... skulle vilja veta vad den människan tyckte om min mage då, haha.... gravid i 9 månaden och 7 veckor över tiden typ...

2010-10-26 @ 08:44:17
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0