D&COMPANY











Godmorgon sunshines!

Hann inte blogga igår, jobbade hela dagen och på kvällen kom mamma hit så vi tittade på tv och åt god mat. Hängde iallafall om på D igår och ovan ser ni resultatet :) Vi har fått in sjukt mycket fina kläder nu. Det är nästan jobbigt att jobba nu för jag vill ju ha allt! Tyvärr kan jag inte go crazy för det har jag redan gjort den här månaden :S
Aja, nu ska jag fixa håret sedan blir det jobb igen! Ikväll blir det PARTY PARTY. Ska på födelsedagsfest eftersom bästa Johanna har fyllt år. Det kommer bli riktigt riktigt roligt. Jag vill SÅ gärna gå till Grand ikväll. Hoppas jag får med mig någon. För Otten tänker jag fan inte sätta foten på! Så om det inte blir Grand tänker jag reta upp massa personer genom att gå till Hugo och skaka rumpan. Haha! Nejvars, vi hoppas på Grand ikväll. Uhlalalalla...


Kommentarer
Postat av: Ida Norlin

Åh nej du kan ju inte hänga på Hugo med 16 åringarna ;) haha

2010-10-02 @ 15:28:52
URL: http://inridsport.blogg.se/
Postat av: Anonym

Med tanke på din ålder borde du gå till Grand.. Du är ju typ 30 ? Du är för fattig för att gå till Otten hähä

2010-10-02 @ 16:12:42
Postat av: Anonym

Nu vet jag varför du hatar Otten så mycket .. Du var ju med i palace the world och de va ju tack vare Otten palace kursa ahahahahahahahahhaha så patetiskt du säg mig hur mycket betalar Hugo vakten dig för att skriva negativt om Otten hela tiden ? Du vet väll att han är känd för att hålla i köerna och släpper in 2 personer var 5:e minut det är inte konstigt att Hugo har kö då.. Och för det andra hade han ett ställe förut som hette moonlight där han brukade köpa köer ..han hyrde in bussar me folk från andra städer och gav dom

Betalt bara för att stå i kön !! Hugo om nått ställe är patetiskt, ser ut som

En billig Otten kopia bara att Hugos är fullt med 17,18 åringar

2010-10-02 @ 16:18:37
Postat av: sofie

tror helt ärligt inte att folk irriterar sig på att du går till hugos utan mer att dom tycker synd om dig att du helt ärligt tycker ett sånt skitställe är värt att gå till när det finns ställen som otten, grand ete.c men jag gissar på att rykterna om dig verkligen är sanna haha ! to bad

2010-10-02 @ 16:39:50
Postat av: boris jelic

vad tycker du om britney spears?

2010-10-02 @ 17:20:02
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla flicka om du hänger på hugo visar det verkligen att du inte kan nått om uteliv what so ever !

2010-10-02 @ 18:43:23
Postat av: Ida Norlin

men herregud :S jag gillar också Hugo, får man inte tycka olika..

2010-10-02 @ 20:06:52
URL: http://inridsport.blogg.se/
Postat av: Lisa

fyfan vilka patetiska idioter de finns. Vafan spelar de för roll vart man går, de är ju samma jävla folk överallt ändå. Yo go Emme, gå vart du vill och röjj loss bara :D



PUSS

2010-10-02 @ 20:21:33
URL: http://lisamatilda.devote.se
Postat av: V

Det var ta mej fan ett jävla tjat om Hugo!! Hon får väl gå till Hugo om hon vill, är det något problem med det? Herregud, lägg av för fan.

2010-10-02 @ 21:28:41
Postat av: Carro!

Men ni måste ju skoja? Den som skrev om att få betalt för att prata illa om otten.. det ser mer ut som du får betalt för att prata bra om otten vilket ser ännu mer patetiskt ut!! Om otten är så bra betalar det sig för sig själv inte genom att DU klankar ner på ett blogg inlägg som en människa DU absolut inte känner skriver var. Om det nu är så illa att du provoceras av detta, slut läs isåfall. För det finns inget mer roligt än att skratta åt någon som tycker emmes blogg är så intressant egentligen men MÅSTE skriva något dåligt bara för att tro att du får henne att må sämre genom det, o du, ni, jag vet att ni följer dagligen ;)

2010-10-02 @ 22:31:30
Postat av: Anna

VEM FAN BRYR SIG? UT OCH KÖR BARA!

2010-10-02 @ 22:59:56
Postat av: ines

hahhaa... vad roligt folk det finns alltså! hahah! Give up!

2010-10-03 @ 04:12:17
URL: http://kiinez.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha asså nej jag dör. Vad är det för jävla riksmongon som kommenterar på din blogg Emelie? vilken jäkla söndags underhållning..haha..

2010-10-03 @ 22:30:45
URL: http://darardittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0