CUENDO PRINT



Äntligen har tröjan som jag beställde från Acne kommit. Det blev alltså den på bilden. Har spanat på den länge så jag kännde att det var dags att slå till! Den är väldigt basic men kommer vara skitsnygg med ett par skinnbrallor och eventuellt en kavaj med upprullade ärmar så man ser printet på armarna. Idag blir det ingen mer blogg eftersom jag inte komma vara hemma förrens sent inatt. Ska försöka att hinna med och köpa ett minneskort på lunchen så jag kan ta bilder under kvällen.. Vi ses här imorgon igen. Puss på er darlings!


Kommentarer
Postat av: jenny

Kommer den komma in hos er? jävligt snygg! :)

2010-10-15 @ 10:50:18
URL: http://jennyobg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0